Cum comand

1. Plasarea comenzilor

a). Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru (www.stift.ro), este necesar sa va creati un cont introducand datele personale cerute în vederea procesării comenzilor. Datele introduse de dumneavoastra trebuie sa fie corecte si reale. Introducerea gresita sau incomplete a datelor personale duce la anularea temporara a comenzii, pana in momentul in care vom deÈ›ine datele corecte.

b). Valoarea minima totala necesara pentru plasarea unei comenzi este de 100 RON.

2. Preluarea Comenzilor

a). Plasarea Unei Comenzi. Prin intermediul site-ului www.stift.ro putem prelua comenzi (NON-STOP).

b). Procesarea È™i livrarea comenzilor. Comenzile plasate în intervalul Luni - Vineri între orele 08:30 - 14:00 vor fi procesate în aceeaÈ™i zi È™i preluate de către firma de curierat începand cu ora 16:00. Comenzile plasate după acest interval adică Sâmbătă È™i Duminică vor fi procesate începând de Luni ora 8:30, în ordinea primirii acestora , urmand a fi preluate de firma de curierat după ora 16:00.

Livrarea mărfii de către firma de curierat se efectuează în cel puÈ›in 24 ore, în intervalul orar de lucru al firmei de curierat. LIVRAREA NU SE POATE EFECTUA ÎN ACEEAȘI ZI CU PLASAREA COMENZII SAU ÎN AFARA PROGRAMULUI DE LUCRU AL CURIERULUI.

Pentru comenzile care includ articole care momentan nu le avem pe stoc veÈ›i fi sunat de unul din consultanÈ›ii noÈ™tri pentru a vă informa asupra acestui lucru È™i se va stabili de comun acord o dată aproximativă când vă vom putea livra marfa, în caz contrar comanda va fi anulată fără nici o obligaÈ›ie din partea oricărei părÈ›i.

c). Ne rezervăm dreptul de a vă cere plata integrală sau avans pentru produsele comandate È™i plata transportului înainte de a fi procesate È™i livrate. Acest lucru se întamplă deobicei pentru primele comenzi plasate pentru care preÈ›ul transportului È™i/sau produselor depășesc pragul de 1500 RON.

3. Costul Transportului

a). PreÈ›ul final al comenzii afiÈ™at pe site-ul www.stift.ro È™i în factura proformă emisă de www.stift.ro NU INCLUDE TRANSPORTUL, acesta se calculeaza in functie de greutatea comenzii dupa formula de calcul trecuta in cosul de cumparaturi.

b). Dacă nu va aflaÈ›i în aria de acoperire a firmei de curierat, aceasta va solicita plata unui tarif pe kilometri suplimentari. Pentru a vedea dacă vă aflaÈ›i în aria de acoperire a firmei de curierat vă rugăm luaÈ›i legătura cu firma de curierat È™i să cereÈ›i informaÈ›ii suplimentare.

4. Obligațiile clientului după plasarea unei comenzi

a). Din momentul plasării comenzii aveÈ›i obligatia să recepÈ›ionaÈ›i marfa în momentul în care firma de curierat ajunge la dumneavoastră È™i să ne aduceÈ›i la cunoÈ™tință imediat dacă exista neconcordante.

b). AveÈ›i obligaÈ›ia să efectuaÈ›i firmei de curierat plata transportului, plata rambursului È™i kilometri suplimentari (dacă este cazul). În caz contrar ne rezervăm dreptul de a vă anula dreptul plasării unor noi comenzi până în momentul achitării creanÈ›elor create pentru nerecepÈ›ionarea È™i neplata transportului.

c). Anularea comenzilor după ce firma de curierat a preluat marfa comandată de dumneavoastră NU MAI ESTE ACCEPTATA iar acest lucru implică obligaÈ›iile de la punctul 4.a si 4.b.

5. Drepturile clientului după plasarea unei comenzi

a). Anularea Unei Comenzi. În cazul în care aÈ›i plasat o comandă È™i doriÈ›i să o anulaÈ›i acest lucru se poate face până în momentul preluării de către firma de curierat a mărfii comandate fără absolut nici o obligatie sau motivatie.

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.stift.ro confirmaÈ›i ca aÈ›i inteles È™i vă exprimati acordul expres de a vă conforma termenilor È™i conditiilor.

Categorii vizitate recent

Produse vizitate recent